Jesteś tutaj: ekoconcept.pl > kulinaria > KULINARNA PODRÓŻ DO GRECJII

Błędy podczas trenowania mięśni brzucha

Do tych najczęstszych można zaliczyć brak diety, bez której nie osiągniemy żadnego efektu, bowiem stanowi ponad połowę sukcesu, jeśli chodzi o wygląd brzucha. Kolejno bardzo często spotykanym jest wykonywanie ćwiczeń wyłącznie na mięśnie brzucha. Już od dawna mówi się o tym, że niezbędne w skutecznym treningu jest wzmocnienie mięśni położonych po przeciwnej stronie, w przypadku brzucha są to plecy. Kolejnym mankamentem są monotonne ćwiczenia oparte jedynie na tradycyjnych, prostych brzuszkach. Wielu z nas myśli, że im więcej, szybciej tym lepiej, a to niekoniecznie prawda. Ćwiczenia przynoszą zdecydowanie lepsze efekty jeśli są urozmaicone. Na przykładzie brzuszków możemy robić je skośnie, z uniesionymi nogami czy też dotykając łokciem przeciwległego kolana. Standardowy trening możemy urozmaicić o serię pompek – która również aktywizuje brzuch, czy też planka. Nie należy forsować brzucha codziennie – włókna nie mają czasu na regenerację. Jeśli nieodpowiednio dobierzemy ćwiczenia, ich intensywność i czas regeneracji włókien, bardzo prawdopodobna staje się sytuacja, w której zamiast warstwy tłuszczu na brzuchu zaczniemy spalać mięśnie, dlatego niezwykle ważne jest dobranie odpowiedniego planu treningowego.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.