Jesteś tutaj: ekoconcept.pl > Kuchnia jedzenie > KUCHNIA WEGETARIAŃSKA

Ćwiczę, a moja waga rośnie!

Jeśli trzymasz się diety, regularnych ćwiczeń, a Twoja waga najpierw spadła, a później nieznacznie wzrosła… to wszystko jest na dobrej drodze.
Oznacza to, że zgubiłaś zbędne kilogramy w postaci tłuszczu, a teraz budujesz masę mięśniową. Pomoże ona w szybszym spalaniu kalorii, a Twoje ciało będzie wyglądać znacznie lepiej niż wcześniej. Co jeśli nie chcesz budować masy mięśniowej w obawie, że mięsnie staną się zbyt uwydatnione? Zmniejsz nieco częstotliwość treningów i zredukuj spożywane białko, w szczególności po treningu – mięśnie nie będą miały budulca do swojego rozwoju. Nie wykluczaj go całkowicie, bo skądś muszą czerpać składniku do odbudowy po wysiłku. Dodatkowo by uniknąć efektu „napakowania” zaleca się rozciąganie zarówno przed jak i po treningu. Możesz także zmniejszyć kaloryczność swoich posiłków i wzbogacić je o większą ilość warzyw.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.