Jesteś tutaj: ekoconcept.pl > Zdrowie > Dlaczego „zajadamy stres”?

DIETA JOGURTOWA-DWA TYGODNIE I PO SPRAWIE!

Dwutygodniowa dieta jogurtowa jak sama nazwa wskazuje opiera się w dużej mierze na spożywaniu jogurtów oraz różnego rodzaju kefirów. Ponadto dieta ta dopuszcza do jadłospisu również owoce oraz niektóre płatki owsiane w tym musli. Jedyną podstawową zasadą, której nie wolno złamać jest  spożywanie jogurtów i kefirów o niskiej zawartości tłuszczu, zawierających żywe kultury bakterii. Jako uzupełnienie diety jogurtowej służy głównie woda- pod żadnym pozorem gazowana( jedynie naturalna). Stosując tę dietę staramy się wypijać około 1,5 litra wody dziennie. Oczywiście zaczynając takową dietę należy się uprzednio, odpowiednio przygotować, gdyż nie każdy organizm jest przyzwyczajony do takich drastycznych zmian. Jogurty do diety wprowadzamy ok. tygodnia wcześniej najpierw łącząc je ze zwykłymi produktami a następnie eliminując te drugie. Dieta jogurtowa ma tę ad, iż z biegiem czasu staje się dla nas coraz bardziej monotonna, lecz 2 tygodnie śmiało można wytrwać w swoim postanowieniu. Na pewno warto! Źródło: http://gab-diet.pl/

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.