Jesteś tutaj: ekoconcept.pl > Dieta > Makaron tuczy – mit

DIETA KOPENHASKA

Jest to dieta, która trwa stosunkowo krótka, gdyż zaledwie 3 dni. Dla jednych to krótki czas dla innych wręcz przeciwnie, ponieważ istnieją nawet tzw. Trzydniówki po których ich twórcy obiecują spektakularne efekty. Dieta kopenhaska składa się z trzech posiłków dziennie o tj. jeden z nich tj. śniadanie to jedynie kawa bądź herbata. Jeśli zaś chodzi o limit kalorii na dzień to jest to ok 600 do 800 kalorii, które poprzez dobieranie odpowiednich posiłków organizm trawi bardzo długo jednocześnie zmuszając się do podwójnego wysiłku. Co za tym idzie?  Oczywiście podwójne spalanie kalorii a o to przecież nam chodzi prawda? Jak w wielu innych dietach kolację należy spożyć przed „magiczną ‘’18:00 co ograniczy odkładanie się zbędnego tłuszczu w niechcianych częściach ciała podczas, gdy my będziemy smacznie spać. Dieta Kopenhaska jest raczej monotonna ale wolno nam spożywać chude mięsa i ryby tak więc jeśli tylko mamy jakąkolwiek inwencję twórczą możemy odpowiednio przyprawić je do smaku i urozmaicić dodatkami.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.