Jesteś tutaj: ekoconcept.pl > Trening > Suplementacja L-argininą

DIETA MONTIGNACA:

Według diety Montignaca powinniśmy spożywać co najmniej trzy posiłku każdego dnia. Oczywiście im więcej( oczywiście w małych porcjach) tym lepiej. Nie oznacza to jednak, że musimy dziennie spożywać dziesięć czy piętnaście małych posiłków, bo z całą pewnością wystarczy nam, że spożyjemy ich na przykład pięć. Podstawowym założeniem owej diety jest spożywanie tzw. „dobrych węglowodanów”, które wykazują IG poniżej 50. Analogicznie ograniczamy spożywanie produktów których IG jest wyższe niż 50. Dodatkowo powinniśmy kontrolować jakoś spożywanych przez nas tłuszczy, gdyż według diety Montignaca należy unikać wszelkich nasyconych kwasów tłuszczowych a jak wiadomo takowe znajdują się chociażby w maśle czy też smalcu. Dużą zaletą tej właśnie diety jest regulacja naszego metabolizmu natomiast wadą ciągłe kontrolowanie indeksu glikemicznego poszczególnych produktów. Jeśli natomiast dysponujemy wolnym czasem to zważając jakie ta dieta daje nam rezultaty warto poświęcić tych parę chwil, aby sporządzić sobie chociażby tabelkę takich produktów.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.