Jesteś tutaj: ekoconcept.pl > Zdrowe jedzenie , gastronomia > FASZEROWANA PAPRYKA Z KASZA JAGLANĄ

Dieta na płaski brzuch

Eksperci są zgodni, odpowiednie odżywanie, w przypadku płaskiego brzucha to około 70% sukcesu!
Brzmi strasznie, ale nie oznacza to drastycznych wyrzeczeń. Na początek musimy odrzucić wszystkie Fast-foody, bez wyjątku. Wypad do Maca czy szybki kebab ze znajomymi idzie w niepamięć. Słodkie napoje gazowane zastępujemy wodą mineralną i zieloną herbatą. Teraz pozostaje już tylko kilka zmian w naszym jadłospisie. Białe pieczywo zastępujemy ciemnym – pełnoziarnistym, to samo z makaronami. Ryż goszczący na naszym talerzu powinien być ciemny, a schabowy z zasmażoną kapustą musi uznać wyższość drobiu i ryb, najlepiej przyrządzonych na parze. Nie zapominajmy o warzywach takich jak brokuły, buraki czy pomidory, które dobrze wpłyną na zmniejszenie obwodu brzucha. Tłuste mleko zastępujemy odtłuszczonym. Jeśli pijesz kawę rozpuszczalną warto pomyśleć o zmianie na parzoną, z ekspresu. Z myślą o brzuchu pamiętać należy o unikaniu produktów powodujących wzdęcia.
Teraz tylko nieco ćwiczeń, białka, garść motywacji i efekty będą widoczne.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.