Jesteś tutaj: ekoconcept.pl > Zdrowie > Dlaczego „zajadamy stres”?

DIETA NISKOWĘGLOWODANOWA

Dieta niskowęglowodanowa opiera się jak sama nazwa mówi na rezygnacji z wszelkiego rodzaju węglowodanów. Jedni uważają, iż jest ona skuteczna, gdyż to głownie węglowodany sprawiają, że jemy, dlatego też najprostszym sposobem aby uzyskać zadowalającą nas wagę jest wyeliminowanie ich z codziennego jadłospisu. Produkty takie jak białe pieczywo sukcesywnie zamieniamy na różnego rodzaju warzywa i owoce aż doprowadzimy do całkowitej eliminacji węglowodanów. Przy tej diecie warto również wyeliminować wszelkiego rodzaju cukry. Pomoże to nam bardziej efektywnie się odchudzać. Śniadanie w takowej diecie powinno zacząć się od wypicia świeżo wyciśniętego soku z owoców np. pomarańczy następnie płatki owsiane z mlekiem. W porze obiadu możemy pozwolić sobie na sałatkę z warzywami oraz kanapkę z pełnoziarnistego pieczywa a wieńcząca dzień kolacja może zakończyć się na kilku plasterkach wędliny warzywach i twarożku najlepiej o niskiej zawartości tłuszczu. I choć dieta ta jest dość rygorystyczna to stosowanie jej na pewno pomoże nam schudnąć.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.