Jesteś tutaj: ekoconcept.pl > Trening > Błędy podczas trenowania mięśni brzucha

Jedzenie tylko przed 20

To kolejny z krążących mitów. Czasy, gdy ludzie chodzili spać o 18 minęły bezpowrotnie. Postępując zgodnie z tą zasadą, a pracując do późnych godzin nocnych spędzilibyśmy z burczącym brzuchem ładnych kilka godzin, a to z kolei kłóci się z zasadami żywienia. Trudno wyobrazić sobie pracownika na nocnej zmianie, który od 18 nie miał nic w ustach. Tak więc, ostatni posiłek powinien być lekki i zostać spożyty na około dwie godziny przed snem. Kanapka z twarożkiem czy talerz zupy warzywnej nie zaszkodzą, a nawet pomogą – w końcu dzięki nim nie obudzimy się nad ranem z wilczym głodem. Należy pamiętać, że kalorie jakie planujemy spożyć w ciągu dnia należy rozłożyć na pięć z porcji, z czego śniadanie powinno być tym o największej wartości, a kolacja najmniejszej. Na kolację powinno się unikać jedzenia owoców czy też produktów przeznaczonych na śniadanie typu płatki owsiane. Źródło: http://zdrowytryb.pl/

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.