Jesteś tutaj: ekoconcept.pl > Zdrowie > Na kaca najlepsza jest praca

Spalaj kalorie po treningu

Ćwiczysz żeby zrzucić zbędne kilogramy? Zwiększone zużycie energii po treningu wydaje się nieosiągalnym marzeniem? Nic bardziej mylnego. Kalorie możesz spalać nawet po zakończeniu ćwiczeń. Brzmi jak spełnienie snu. Jakie ćwiczenia wybrać? Nieistotne. Doskonałe efekty przynosi efekt siłowy. Wybierz te, które sprawiają Ci trudność, przy których się męczysz i ciężko oddychasz. Krótki jogging nie pomoże Ci w uzyskaniu tego efektu, chyba, że zostanie wzbogacony o szybki sprint i stanie się biegiem interwałowym – wtedy to inna historia. By cieszyć się spalaniem kalorii nawet po zakończonym treningu musisz w pewnym momencie dać z siebie wszystko i się zmęczyć. Organizm wykorzysta wtedy rezerwy tlenu, a później będzie musiał je uzupełnić. Tym samym będzie potrzebował do tego energii i efekt dłuższego spalania będzie się utrzymywał. Nie chodzi tu o skrajne przetrenowanie, a zwykłe dość porządne zmęczenie organizmu. Możesz to osiągnąć nawet wchodząc po schodach na piąte piętro albo zrzucając węgiel do piwnicy, wszystko zależy od Twojej indywidualnej wytrzymałości.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.