Jesteś tutaj: ekoconcept.pl > Kuchnia > Olej rzepakowy

Trening klatki piersiowej także dla kobiet

Wiele z nas podczas treningów skupia się na brzuchu, udach czy pośladkach, całkowicie zapominając o rozwoju klatki piersiowej. Omijamy tę okolicę ze względu na szereg mitów o ćwiczeniach, które wciąż krążą w społeczeństwie. Uważa się, że rozwój klatki skierowany jest do mężczyzn, a my kobiety powinnyśmy się zająć zupełnie czymś innym. Błąd. Pompki, rozpiętki czy wyciskanie wcale nie wpłyną ujemnie na Twój biust, a wręcz przeciwnie. Siłowy trening nie ma nic wspólnego z zanikiem biustu. Odpowiedzialna za to jest dieta, która zmniejsza poziom tłuszczu w organizmie, a że piersi to tłuszcz – zanikają. Odpowiednie ćwiczenia klatki ujędrnią piersi, a nawet wspomogą jego niewielki rozrost. Choć Twoim celem jest brzuch, warto pamiętać o innych częściach ciała. Rozwój jednego nie jest możliwy bez rozwoju pozostałych partii mięśni. Choć na upartego można trenować tylko wybraną partię mięśni, to lepiej tego nie robić… No chyba, że chcemy stać się kolejną osobą, której zdjęcie krąży po Internecie z dopiskiem „zapomniał o dniu nóg”.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.